-
Indeks: B180622124,00 zł
-
- -80,00 zł
- Promocja
Męskie Buty Na Jesień Sportowe Berkemann Bjorn 05914-935
Indeks: B1239602469,00 zł 549,00 zł -
żelowa ochrona pięty 2w1 g051
Indeks: R292280122,14 zł - Masażery do Stóp
-
E
T
- Outlet
- Blog
- Kategorie
- Dziecięce
- Damskie
- Męskie
- Wkładki do butów
- Ochrona stóp, Akcesoria, Skarpety
- Masażery do Stóp
-
Marki
- Marki
- ADAMKI
- AMEKO
- ARMEDICAL
- AURELKA
- BARTEK
- BATZ
- BEFADO
- BERKEMANN
- Bio Up
- BRINKMANN
- CHRISTIAN DIETZ
- COMFORTABEL
- DANIELKI
- DAWID
- DD Step
- DLASTOPY.PL
- EMEL
- FIN-FLEX
- FLY FLOT
- FOOTMATE
- GEHWOL
- GENUINS
- GRÜNLAND
- HALCAMP
- HELIOS
- JAMET
- JJW
- JULEX
- KAPS
- KORNECKI
- MANITU
- MEDIBUT
- Memo
- MIDO
- MRUGAŁA
- NEURON
- NURSING CARE
- PODOWELL
- PONTE
- PRIMIGI
- RAWEKS
- Relax-Med
- RENBUT
- SANIPED
- SANITAL-FLEX
- SCHEIN
- SCHOLL
- SOLIDUS
- SUAVE
- SUPERFIT
- Tylmax
- Waldläufer
- WOJTYŁKO
- Outlet
- Blog
pelota żelowa g027
Przewodnik zakupowy
Jak dobrać rozmiar?
Zastanawiasz się jaki rozmiar buta wybrać ?
Buty mimo wspólnej rozmiarówki mogą miedzy sobą różnić się długością wkładek :
- przy różnych markach
- przy różnych modelach
Dlatego niezwykle ważne jest kupowanie pod wymiar wkładki, a nie rozmiaru zazwyczaj noszonego
Szczególne warto zwrócić uwagę przy zakupie internetowym, gdy nie mamy możliwości przez kupnem zmierzyć but na nodze.
I. Jak mierzyć stopę ?
Sposób 1
1. Kartkę papieru połóż stabilnie na podłodze i postaw nogę na kartce
2. Przyłóż linijkę do pięty i odrysuj linię
3. Przyłóż linijkę do największego palca i odrysuj drugą linię
4. Zmierz odległość między liniami
Sposób 2
1. Kartkę papieru połóż stabilnie na podłodze i postaw nogę na kartce
2. Odrysuj obwód stopy
3. Zmierz odległość 2 najdalej położonych od siebie punktów ( przy pięcie i palcach)
Sposób 3
1. Wydrukuj kartę z wymierzoną skalą – pobierz tutaj
2. Przyłóż nogę tak by pięta kończyła się w puncie „0 cm)
3. Przyłóż linijkę przy największym palcu i odczytaj wartość
II. Powiększ otrzymaną miarę o zalecany zapas
Nie kupuj butów o wkładce równej długości stopy.
Pamiętaj aby po odczycie długości stopy dodać zalecany zapas :
• do sandałów, półbutów czy klapek – 0,5 – 0,7 cm
• do butów ocieplanych, zimowych – 0,7 – 1,0 cm
Długość wkładki podajemy w każdym produkcie, na górze karty obok zdjęcia
III. Weź pod uwagę
• Długości stóp mogę się minimalnie różnić – weź pod uwagę większą wartość
• Stopa w ciągu dnia może zmienić wielkość. Preferowany czas pomiaru to południe – przy średnim zmęczeniu stopy
• Możesz zmierzyć długość wkładki buta noszonego na co dzień
• Oprócz długości wkładki ważne też jest wysokość podbicia stopy oraz jej tęgość
( tęgości podane są w szczegółach produktu)
IV. W razie problemów lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu poprzez :
o Czat
o Telefoniczne ( 32 42 26 231 lub 507 179 144 )
o Mailowo (info@dlastopy.pl)
Jak zamawiać?
Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym? To proste:
1. Znajdź produkt którego szukasz:
- korzystając z naszej wyszukiwarki lub poprzez dostępne kategorie produktów: dziecięce, damskie, męskie, wkładki do butów, ochrona stóp.
- Po najechaniu na konkretną kategorie, wyświetlą się podkategorie. Wtedy jeszcze łatwiej będzie Ci znaleźć to czego szukasz.
- Kliknij w wybraną podkategorię – wyświetlą się wszystkie dostępne u nas produkty. Możesz wyselekcjonować produkty np. wg ceny, rozmiaru, producenta itd., używając filtra, który znajduje się z lewej strony.
2. Najedź na produkt, który Cię interesuje:
- Możesz od razu dodać go do koszyka klikając ikonkę Torby, następnie, aby dokończyć zakupy kliknij Przejdź do koszyka lub Kontynuuj zakupy jeśli chcesz coś jeszcze zamówić. Aby dowiedzieć się coś więcej o wybranym produkcie – kliknij ikonkę Oczko. Wtedy otworzy się strona z wszystkimi informacjami. Z tego miejsca też możesz zamówić ten produkt, po wybraniu odpowiedniego rozmiaru oraz ilości sztuk, kliknij Dodaj do koszyka.
3. Dokończ zamówienie:
- klikając w ikonkę Torby w prawym górnym rogu strony. Wyświetlą się wszystkie wybrane przez Ciebie produkty, cena wysyłki oraz kwota do zapłaty.
- Kliknij Przejdź do koszyka. Jeśli wszystko się zgadza – kliknij Realizuj zamówienie.
4. Wypełnij pola:
- Jeśli posiadasz Kod rabatowy, wpisz go w odpowiednie miejsce po prawej stronie strony.
- Zamawiając jako Gość – wpisz swoje imię, nazwisko oraz e-mail, zaznacz wymagane pola, następnie kliknij ikonkę Dalej znajdującą się na dole strony i wypełnij dalszą część formularza, czyli adres pod który mamy wysłać zamówienie.
- Następnie klikając kolejny raz ikonkę Dalej, wybierzesz sposób dostawy spośród dostępnych.
- Gdy już to zrobisz, ostatnim krokiem będzie forma płatności jaką wybierzesz.
- Pozostaje już tylko sfinalizować zamówienie. Kliknij Złóż zamówienie i dokonaj odpowiednio płatności.
Jeśli masz już u nas konto złożenie zamówienia będzie jeszcze szybsze.
- Po kliknięciu w koszyk, następnie Realizuj zamówienie, wybierz opcję Zaloguj się. Twoje dane automatycznie zostaną wypełnione.
- Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni dla Ciebie sposób dostawy i formę płatności. Kliknij Złóż zamówienie, zapłać za kupione produkty i gotowe.
Teraz cierpliwie czekaj, aż przesyłka będzie gotowa do odbioru, bądź zostanie dostarczona pod wskazany adres. Dziękujemy :)
Wysyłka i zwroty
DOSTAWA OD 0 ZŁ
- Odbiór w sklepie za 0 zł
- Paczkomat InPost zamówienie za minimum 100 zł i nie płać za przesyłkę z płatnością online
- Kurier DHL zamówienie za minimum 100 zł i nie płać za przesyłkę z płatnością online
- Orlen Paczka zamówienie za minimum 100 zł i nie płać za przesyłkę z płatnością online
- Po złożeniu zamówienia paczka wysłana będzie z naszego magazynu do 2 dni roboczych.
- Po przekazaniu paczki czas dostawy zależny od firmy przewozowej 1-2 dni roboczych.
Cennik dostaw
Wysyłamy paczki na terenie Unii Europejskiej
Ceny są indywidualne prosimy o kontakt przed zakupem.
Zwrot
Na zwrot masz do 30 dni od momentu odebrania zamówienia
Dla zarejestrowanych użytkowników darmowy zwrot formą InPost
Zapoznaj się z regulaminem zwrotów
DARMOWY ZWROT INPOST TO BARDZO ŁATWE
- WEJDŹ W LINK
- WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGODNIE Z DANYMI NA ZAMÓWIENIU
- ZOSTANIE WYSŁANY TOBIE KOD ( SMS LUB MAIL ) DO PACZKOMATU
- UMIEŚĆ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM PACZKOMACIE POTRZEBNY
TYLKO DOSTARCZONY KOD I NUMER TELEFONU
Pamiętaj by do paczki dołączyć formularz zwrotu.
Jak zwrócić produkt ?
- Wypełnij formularz zwrotu – dołączony do zamówienia
lub pobierz formularz tutaj - Wybierz sposób zwrotu i nadaj paczkę
a) Paczkomaty
Wygeneruj kod na stronie InPost
è Wejdź w link
è Wypełnij formularz InPost zgodnie z danymi użytymi przy zamówieniu
è Po zatwierdzeniu formularza w ciągu kilku minut dostaniesz e-mail / SMS z kodem zwrotu, który należy umieścić na przesyłce.
è Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost
( potrzebny do tego ci jest dostany kod oraz przypisany do niego numer telefonu)
è Czekaj na zwrot środków
Zwrot będzie wykonany przez tą samą metodę, jaką opłacono zamówienie
b) Zwrot w sklepie stacjonarnym - sprawdź listę sklepów
c) Na własny koszt
Wyślij paczkę na adres
Relax-Med Sp. z o.o.
z siedzibą przy ul. Piasta 21,
44-200 Rybnik
tel. 32 42 26 231; 507 179 144
mail: info@dlastopy.pl
Zwróciłem produkt co dalej ?
- Rejestracja paczki
Paczka po dotarciu do nas jest sprawdzana, oraz weryfikowana zgodnie z załączonym formularzem zwrotu.
Chcesz wiedzieć więcej – szczegóły w Regulaminie sklepu - Zwrot środków
Zwrot otrzymasz w przeciągu 3-5 dni roboczych* (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy)
* w wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu może wydłużyć się do 14 dni
( szczególnie dotyczy to okresów okołoświątecznych) - Droga zwrotu środków
Pieniądze zwracane są tą samą drogą, jaką opłacono zamówienie
è Blik/ PayU/PayPal – środki otrzymasz tą samą drogą
è Przelew tradycyjny lub przy odbiorze – środki zwrócimy na konto podane w formularzu zwrotu
Potrzebujesz pomocy ?
Napisz do nas :
· Chat – jeden z asystentów chętnie odpowie na Państwa pytania
· Telefonicznie : Stacjonarny: 32 42 26 231; Komórkowy: 507 179 144
· Mailowo: info@dlastopy.pl
· Przejdź do formularza kontaktowego
Reklamacje
Postępowanie reklamacyjne
(Wyciąg z regulaminu: punkt IX oraz X)
IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
-
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar lub Wyrób medyczny bez wad.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
3. Klient ma możliwość zwrotu Wyrobu medycznego wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego wydania.
4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na dwa sposoby:
a. pisemnie na adres: ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik
-
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@relax-med.pl
5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar lub Wyrób medyczny, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar lub Wyrób medyczny należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 4a
6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona. Zasady te są również stosowane do przedsiębiorców dokonujących zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:
Relax-Med Sp. z o.o.
ul. Piasta 21,
44-200 Rybnik,
na adres poczty elektronicznej: reklamacje@relax-med.pl,
numer telefonu: 32 422 62 31 lub przy użyciu formularza kontaktowego.2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Regulamin sklepu
Regulamin Sklepu Internetowego www.dlastopy.pl
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.dlastopy.pl. Sklep prowadzony jest przez Relax-Med Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydz. Gosp. KRS pod numerem KRS 0000726204, NIP: 6423209905, REGON: 380079642, kapitał zakładowy 100 000,00 zł, zwany dalej Sprzedawcą.
2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
a) adres poczty elektronicznej: info@dlastopy.pl,
b) pod numerem telefonu: 32 422 62 31,
c) formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: https://dlastopy.pl/.
3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.dlastopy.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
6. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego ;
7. Regulamin – niniejszy dokument;
8. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
9. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
10. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
b) dostęp do poczty elektronicznej,
c) przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Usługi
1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
3. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
4. Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Sprzedawcy. Umowa o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą udzielenia odpowiedzi przez Sprzedawcę.
5. Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
6. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
7. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
8. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
9. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
a) podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego ilość,
b) wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej Sklepu,
c) podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia lub poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
7. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące:
a) opisu przedmiotu Zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) sposobu kontaktu ze Sprzedawcą oraz jego danych rejestrowych,
d) wybranej metody i terminu płatności,
e) wybranego sposobu dostawy,
f) czasu dostawy,
g) danych kontaktowych Klienta,
h) Regulaminu,
i) informacji że zawarcie Umowy pociąga za sobą obowiązek zapłaty za złożone Zamówienie,
j) pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy wraz z jego wzorem.
8. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.
10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
VI. Dostawa
1. Dostawa Towarów lub Wyrobów medycznych jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów lub Wyrobów medycznych:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS
b. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
c. za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST do wybranego Paczkomatu.
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru lub Wyrobu medycznego informuje Klienta o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru lub Wyrobu medycznego.
4. Klient, który zawarł Umowę sprzedaży Wyrobów medycznych na podstawie Zlecenia w momencie dostawy Wyrobów medycznych zamówionych na podstawie Zlecenia przekazuje przedstawicielowi firmy kurierskiej wypełniony oraz opatrzony własnoręcznym podpisem oryginał Zlecenia i wypełnia druk Potwierdzenia. Przedstawiciel firmy kurierskiej weryfikuje dane osobowe Klienta z treścią Zlecenia i odbiera od Klienta oryginał Zlecenia oraz Potwierdzenie, przekazując je Sprzedawcy.
5. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
6. Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę VAT elektronicznie na wskazany adres e-mail, bądź jeśli klient zgłosi dodatkową chęć faktura w wersji papierowej zostanie dołączona do zamówienia.
7. Jeżeli dla Towarów lub Wyrobów medycznych objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
VII. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów lub Wyrobów medycznych podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
a. Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
Realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia.
b. Przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia.
c. Gotówką bądź kartą płatniczą za pobraniem u kuriera.
Płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy. Realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia.
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
4. W przypadku zakupów na sumę powyżej 300 zł koszt transportu na terenie Polski pokrywa sprzedawca.
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
1. Wyroby medyczne po wydaniu ze Sklepu Internetowego w ramach Sprzedaży Wysyłkowej Produktów Leczniczych nie podlegają zwrotowi.
2. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy z zastrzeżeniem ppkt. 1 bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
4. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
5. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
6. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
b) Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
c) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
h) Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
i) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
j) Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
k) Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
l) Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
7. W przypadku skorzystania z prawa do 30-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Dla zarejestrowanych użytkowników darmowy zwrot formą InPost poprzez nadania paczki w paczkomacie Inpost.
8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
10. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
11. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar lub Wyrób medyczny bez wad.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
3. Klient ma możliwość zwrotu Wyrobu medycznego wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego wydania.
4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na dwa sposoby:
a. pisemnie na adres: ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@relax-med.pl
5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar lub Wyrób medyczny, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar lub Wyrób medyczny należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 4a
6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona. Zasady te są również stosowane do przedsiębiorców dokonujących zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:
Relax-Med Sp. z o.o.
ul. Piasta 21,
44-200 Rybnik,
na adres poczty elektronicznej: reklamacje@relax-med.pl,
numer telefonu: 32 422 62 31 lub przy użyciu formularza kontaktowego.
2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
XI. Gwarancje
1. Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
2. W przypadku określonym w ust.1 informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru lub Wyrobu medycznego na stronach internetowych Sklepu.
XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
d. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XIII. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający
Opis produktu
Metatarsalna pelota zmienia rozkład nacisków na podeszwowej stronie przedniej części stopy, zmniejszając dolegliwości spowodowane płaskostopiem poprzecznym. Samoprzylepna.
Uwaga ! Naklejać na wysuszoną i odtłuszczoną powierzchnię we wnętrzu obuwia.
Dostępne rozmiary: uniwersalny.
Produkty z tej samej kategorii
Masażer Do Stóp Dwurzędowy ms-02 a Tylmax
Wkładki Dla Dzieci Renbut Antybakteryjne Na Pocenie
Klin Żelowy Nachodzące Na Siebie Palce Footmate G001
Osłona Żelowa Na Palce Pierścieniowa Footmate G005
Silikonowe Podkładki Prostujące Palce Footmate 3D G032
Roller wałek do masażu - moro 15 cm
Skarpetki zdrowotne bezuciskowe bambusowe granatowe DeoMed Bamboo
Skarpetki zdrowotne z trójwarstwową dzianiną frotte czarne Medic Deo Long
Balsam Odświeżający I Chłodzący Do Stóp Gehwol 75 ml
Jeżyki Sensoryczne Półkule Do Ćwiczeń Halcamp
Stopki z przędzy bambusowej zdrowotne białe DeoMed Mini Bamboo
Kliny Żelowe Międzypalcowe Separator Footmate G012
osłona żelowa na halluksy Footmate
Skarpety dla diabetyków frotte z jonami srebra czarne Medic Deo Silver
Żelowy Separator Na 5 Palców Footmate 5d g049
Masażer Do Ciała Z Uchwytem 4 Wałki Traktor Tylmax
Dlaczego warto wybrać naszą ofertę?
Bezpieczne płatności
Zapłać za produkty w kilka minut dzięki płatnością on-line.
Szeroki asortyment
Szeroki asortyment, który jest sprawdzony przez naszych specjalistów.
Certyfikat Zdrowa Stopa
W naszej ofercie producenci obuwia ze znakiem Zdrowej Stopy.
Profesjonalna obsługa
W skład naszego zespołu wchodzą doświadczeni fizjoterapeuci posiadający najnowszą wiedzę i szkolenia.
Opinie klientów
Opinie klientów